Είστε εδώ
Συχνές ερωτήσεις
Πώς θα βρω το προϊόν που ζητάω;
Μπορείτε να το αναζητήσετε γράφοντας αυτό που ψάχνετε και κάνοντας κλικ στο πεδίο "Αναζήτηση".
Το e-shop μας θα σας κατευθύνει στα προϊόντα που αντιστοιχούν στις λέξεις που αναζητήσατε.
Πώς θα παραγγείλω;
Κάντε κλικ πάνω στο προϊόν που σας ενδιαφέρει ώστε να δείτε τα χαρακτηριστικά του, στη συνέχεια να κάνετε κλικ στην ποσότητα του προϊόντος (αν επιθυμείτε να την αυξήσετε ή να την μειώσετε) και στην συνέχεια πατήστε πάλι την επιλογή "προσθήκη στο καλάθι".
Στην συνέχεια, κάνετε κλικ στο εικονίδιο του καλαθιού στο πάνω μέρος της σελίδας μας και επιλέγετε "Ολοκλήρωση παραγγελίας" ή "Δείτε το καλάθι" ώστε να αλλάξετε αν επιθυμείτε τις ποσότητες στην παραγγελία σας.
Τα προϊόντα ψυγείου έχουν κάποια επιπλέον οικονομική επιβάρυνση για συσκευασία συντήρησης κατά την αποστολή;
Τα προϊόντα ψυγείου για να συντηρηθούν κατά τη μεταφορά έχουν επιπλέον κόστος συσκευασίας το οποίο περιλαμβάνεται στην τελική τιμή κάθε προϊόντος.
Πώς θα πληρώσω για την παραγγελία μου;
Μπορείτε να πληρώσετε με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
Α. Αντικαταβολή
Μπορείτε να πληρώσετε κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας στον courier που θα σας την παραδώσει.
Κόστος αντικαταβολής: 2,50 € (Σημείωση: Η αντικαταβολή αποτελεί τρόπο πληρωμής και δε σχετίζεται με τα μεταφορικά, η αντικαταβολή μπορεί να επιλεχθεί μόνο για προορισμούς εντός Ελλάδας).
H Αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες μέχρι 499€ - Για παραγγελίες από 500€ και πάνω θα πρέπει να επιλεγεί ένας από τους άλλους τρόπους πληρωμής.
Β. Πληρωμή με πιστωτική / χρεωστική / προπληρωμένη κάρτα (Cardlink e-Commerce)
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή με απόλυτη ασφάλεια μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa / Mastercard / Maestro / American Express / Diners, εύκολα και γρήγορα.
Τα στοιχεία της κάρτας εισάγονται απ' ευθείας στην ηλεκτρονική σελίδα Εκκαθάρισης Πιστωτικών/Χρεωστικών Καρτών της συνεργαζόμενης Τράπεζας.
Ο αριθμός της πιστωτικής/Χρεωστικής σας κάρτας και κανένα άλλο στοιχείο της κάρτας σας (CCV2, ημερομηνία λήξης, κλπ) δεν κρατείται στις βάσεις δεδομένων μας για ευνόητους λόγους ασφαλείας.
Η εκκαθάριση γίνεται αυτόματα όταν επιλέγεται η πληρωμή με Κάρτα ως τρόπος πληρωμής και η παραγγελία σας αρχίζει να εκτελείται άμεσα.
Γ. Mέσω τραπεζικού λογαριασμού (Τραπεζικό έμβασμα ή Ε-Banking)
Μπορείτε να καταθέσετε το σύνολο της παραγγελίας σας στους παρακάτω λογαριασμούς της εταιρίας μας και να μας ενημερώσετε, στέλνοντας με e-mail στο payments@houseoftaste.gr το αποδεικτικό της κατάθεσης. Για αιτιολογία κατάθεσης βάζετε πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σας (σας έχει αποσταλεί με ενημερωτικό E-mail) και το ονοματεπωνυμό σας.
• Σε περίπτωση εμβάσματος μεταξύ διαφορετικών τραπεζών: Tα σχετικά έξοδα βαρύνουν αποκλειστικά τον εντολέα.
• Για αποστολές εκτός Ελλάδος: μας αποστέλλετε με έμβασμα το ζητούμενο ποσό σε Ευρώ (κόστος παραγγελθέντων προϊόντων και ταχυδρομικά έξοδα), προσαυξημένο κατά €3,00 Ευρώ. (Η τράπεζα μας χρεώνει 3,00 Ευρώ έξοδα για μεταφορά των χρημάτων από άλλο κράτος).
1. ALPHA BANK | IBAN: GR70 0140 6000 6000 0233 0003 644
2. ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ | IBAN: GR07 0172 7020 0057 0209 0035 463
Επωνυμία: HOUSE OF TASTE - ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ
• Εφόσον επιλεχθεί η Τραπεζική κατάθεση ως τρόπος πληρωμής, η παραγγελία σας θα αρχίσει να εκτελείται αμέσως μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης της. Αυτό μπορεί να είναι από 1 έως και 5 μέρες ανάλογα με την πολιτική εμβασμάτων των δύο τραπεζών (outgoing και incoming). Τα έξοδα για διατραπεζικές συναλλαγές βαρύνουν τον πελάτη.
• Η παραγγελία θα ξεκινήσει να επεξεργάζεται και θα είναι έτοιμη για αποστολή, αφού λάβουμε το αποδεικτικό της κατάθεσης.
Δ. Mέσω Paypal
Εξόφλησε άμεσα και με ασφάλεια τις online παραγγελίες σου με την αξιοπιστία του PayPal. Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal αφορούν αποκλειστικά παράδοση στον χώρο του πελάτη και δεν συνδυάζονται με άλλους τρόπους πληρωμής. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εγγραφής αλλά και με τις συναλλαγές μέσω PayPal μπορείς να επισκεφτείς το https://www.paypal.com/.
Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;
Οι παραγγελίες εντός Ελλάδας αποστέλλονται με Courier και η παράδοση τους γίνεται σε 1-3 εργάσιμες μέρες. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται Σάββατο.
Το κόστος αποστολής ανέρχεται στα 3,40 €, αποστολές μεγαλύτερες των 3 κιλών ενδέχεται να επιβαρυνθούν με επιπλέον κόστος 1,20 € / Kg.
To houseoftaste.gr προσφέρει Δωρεάν έξοδα αποστολής για παραγγελίες εντός πόλεως Χίου (Ισχύει για όλες τις παραγγελίες ανεξαρτήτου βάρους και παράδοση αυθημερόν).
• Για αποστολές προς Κύπρο και εξωτερικό επικοινωνήστε μαζί μας.
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :
Α. Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Ακύρωση». Κάνοντας «κλικ» σε αυτό διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελιάς.
Β. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω mail στην διεύθυνση info@houseoftaste.gr, μέσω της φόρμας επικοινωνίας υποβάλλοντας το αίτημα σας για ακύρωση της παραγγελίας σας ή καλώντας μας στο τηλ. 2271400650 (Δευτέρα-Παρασκευή: 9:00 – 18:00 Σάββατο: 9:00 – 15:00).
Παρακολούθηση της παραγγελίας σας
• Α' Τρόπος: Δημιουργώντας ένα λογαριασμό στην σελίδα μας μπορείτε κάθε φορά που συνδέεστε να παρακολουθείτε online την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Για να έχετε αυτή την δυνατότητα πρέπει να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας πριν από την πρώτη παραγγελία σας επιλέγοντας από το πάνω μέρος της σελίδας μας το κουμπί "Σύνδεση-Εγγραφή".
• Β' Τρόπος: Μόλις η παραγγελία φύγει απο εμάς θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης. Απλά κάντε κλικ στο σύνδεσμο εντοπισμού σας σε αυτό το email για να παρακολουθήσετε την διαδρομή της προς εσάς.
Τι θα συμβεί αν απουσιάζω κατά την παράδοση;
Μην ανησυχείτε αν δεν είστε παρόν εκείνη την χρονική στιγμή, διότι ο διανομέας προσπαθεί συνήθως να παραδώσει το δέμα σας περισσότερο από μία φορά.
Εναλλακτικά, θα αφήσει σημείωση ώστε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε για να παραλάβετε το δέμα σας.
Τι να κάνω αν δεν είμαι ικανοποιημένος(η) από αυτά που παρέλαβα;
Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια, ώστε να παραλάβετε την παραγγελία σας γρήγορα και με ασφάλεια. Αν ωστόσο, δεν μείνατε ικανοποιημένοι σε κάτι από τα προϊόντα που παραλάβατε, σας παρακαλούμε ενημερώστε μας, κι εμείς θα προβούμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις σας.